Obserwatorzy :P

niedziela, 26 sierpnia 2012

Besty z 1D cz.2 + gify

Hejo! A więc dziś znów nie chce mi się dodawać rozdziału więc postanowiłam że znów dodam parę bestów i kilka gifów które strasznie mi się podobają.
Besty:
No jak?! Ja się pytam!

Tak! Wyjdę za ciebie! 

Ha ha! Zgadzam się.. ;P

Mądre słowa kochany blondynku ;P

A teraz może besty bez 1D:
Ha ha! Taka właśnie jest mua reakcja...

Kurwa! Zaczęłam jak idiotka szorować ekran!

Jebłam do tyłu z krzesłem xD

Hue hue... xD

Kurwa! Znów wyjebałam z krzesłem do tyłu -.-

Matko nie było prościejszego? Przecież wiadomo że pisze tu ,,I love you ♥"

Właśnie! A za karę pobawimy się wiatrówką buhaha xD (Wiem.. Czasem przerażam ludzi"

A teraz gify z 1D:

Ja pierdole! Ale się wystraszyłam!

Ha ha! Fanka wyższa od Louisa. Louis przygotuj się! Jak będę miała 18 lat to będziesz musiał stawać na stołku żeby być taki jak ja xD..

Niestety.. Zobaczył mnie ;(

Zajebisty Malik ;P

 Co za skubaniec!

Hue hue... Liam dostał w krocze! xD

 Jest Liam, jest impreza xD

I'm sexy and i know it

Zajebiszciasty Styles ♥♥

Tyle chyba starczy nie? 
Wiecie że w środę są urodziny Liama. Zatem w ten dzień powinnaś robić to co napisane powyżej. Ja jestem już przygotowana. Najwyżej mama wyrzuci mnie z domu.
Jutro dodam już rozdział :)
Pozdrawiam <333




2 komentarze:

  1. Dobreeee... :D
    W środę z mojego życia znikają łyżki, łyżeczki i inne takie :)
    Kocham <333
    Niall's wife :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować ;P
      Kurde.. W środę też z mojego życia znikają łyżki i łyżeczki a będzie żurek! Jak ja go zjem widelcem?!
      A do tego Toy Story.. Znam tą bajkę na pamięć! No ale.. Zrobię wszystko dla mojego kochanego Liamusia. Bo ja być True Directioner Forever ♥♥
      Kocham <333

      Usuń