Obserwatorzy :P

niedziela, 29 lipca 2012

Będę przynudzać ale co ja poradzę że mi się nudzi?!

Wiem będę przynudzać ale muszę wam pokazać te słodziaki!
Chodzi mi o szczeniaczki Magdy!.. One są takie słodkie że musicie je zobaczyć! Dodam fotke..:
Ciapka (czarno biała) wystawiła na mnie tyłek.. Foch! Za to Fruguś tak słodko wyszedł.. Szkoda że jak już będą samodzielne trzeba się będzie z nimi rozstać.. :(

I zdjęcie kota.. Zastanawiam się : Kogo to kurwa kot?! I skąd ja do cholery mam to zdjęcie?!
Czekam na odpowiedź od Lilki która zapewne będzie wiedzieć...
Ha ha a w tle za kotem szopa.. Ale za to w oddali jezioro i jakieś wysepki? Góry? Nie wiem co to.. My się wszędzie kręcimy więc wszystko mogłam uchwycić na zdjęciach... ;P
Dobra już was nie zanudzam tylko idę poczytać coś na blogach.. ;P
Stylesowa♥





6 komentarzy:

  1. Ej!
    Właśnie coś do mnie dotarło.
    Przeczytałam Twój opis i zastanawiam się, czy nie jesteś moim klonem... Hmm... Wartoby się nad tym zastanowić sądząc po Twoim (jakże rozwiniętym) opisie wyglądu :)
    Kocham <333
    Niall's wife :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha kto wie? Może jesteśmy klonami?
      Heh fajnie by było mieć klona... Ale mogę sobie tylko pomarzyć ;p
      Kocham <33
      ♥Stylesowa♥

      Usuń
    2. Noooo...
      Do czasu klonów nie dożyję.
      Jak już umrę to ludziom będzie łatwiej :)
      Kocham <333
      Niall's wife :)

      Usuń
    3. Czasów klonów może się doczekamy ponieważ jesteśmy jeszcze młode ale o spotkaniu 1D możemy tylko pomarzyć.. ;P
      ♥Stylesowa♥

      Usuń
    4. Jak możesz!
      Pesymistka!
      Jakby Ania mi już nie wystarczała!
      Teraz mam takie dwie!
      Czy na tym świecie tylko ja jestem optymistką?!
      Kocham <333
      Niall's wife :)

      Usuń
    5. Ha ha Nie twe komentarze zawsze mnie powalają..
      Kocham <33333333
      ♥Stylesowa♥

      Usuń