Obserwatorzy :P

wtorek, 31 lipca 2012

Rozdział 21

-Katherine!- usłyszałam przestraszony głos Harrego.
-Co jest?- lekko podniosłam się na łokciach.
-Nie ma Sary!- krzyknął.
-Jak 'nie ma'?!- moje oczy zaszkliły się.
-No nie ma! A do tego coś jest nie tak z Niallem- pociągnął mnie za rękę do pokoju Sary. Był on już pusty. Nie było niczego. Wbiegłam do pokoju Nialla który siedział wpatrzony  w okno na parapecie z gitarą na kolanach. Nie odpowiadał na pytania całej paczki która była już w jego pokoju.
-Niall gdzie Sara?!- potrząsnęłam nim. Ciężko przełknął ślinę. Z jego oczu poleciały łzy.
-Wyrzuciłem ją- odpowiedział zapłakanym głosem. Wtedy wszyscy zamarli.
-Jak.. wyrzuciłeś?- zapytałam z nie do wierzeniem.
                                                  ~Oczami Nialla

-Ucieszyłem się ponieważ powiedziała że jest w ciąży. Moje szczęście nie trwało jednak za długo.. Dodała że nie wie kim jest ojciec dziecka.. Zdradziła mnie!- wydarłem się w twarz Kat.
Nikt już nie odpowiadał.. No tak nie wiedzieli co mają w tej chwili powiedzieć. Katherine mocno przytuliła mnie. Wtuliłem się w nią. Ona jedyna miała w sobie to coś co sprawiało że człowiekowi robiło się lżej na sercu. Jedyna potrafiła pocieszyć nas swoim pięknym uśmiechem i kilkoma słowami.
-Wszystko będzie dobrze- uśmiechnęła się i pogłaskała po ręce. Od razu poczułem się lepiej. Poprawił mi się humor. Kat dała mi nadzieję że to tylko głupie nie porozumienie. Że wszystko się wyjaśni.
-Możecie mnie zostawić samego?- popatrzyłem na nich błagalnym wzrokiem.
-Chodźcie..- Harry wskazał na drzwi. Wszyscy wyszli. Ponownie spojrzałem w okno. Spoglądając na podwórko widziałem Sarę która odchodzi przeze mnie.. Dopiero wtedy uświadomiłem sobie co zrobiłem... Że właśnie straciłem najważniejszą jak dotąd osobę..
Nagle zobaczyłem Kat która gdzieś wybiega. Gdy wróciła był z nią ktoś jeszcze. Usłyszałem głośne trzaśnięcie frontowych drzwi i kroki kierowane w stronę mojego pokoju. Po chwili drzwi uchyliły się a w nich stanęła Sara...
-Wyjdź- mruknęłam próbując nie patrzeć w jej stronę.
-Niall źle mnie wtedy rozumiałeś..-
-Wyjdź...- powtórzyłem.
-Niall..- szepnęła.
-Kurwa głucha jesteś czy co?! Wyjdź!- krzyknęłam. Sara wybiegła z pokoju.
-Horan jakim ty jesteś idiotą!- krzyknąłem sam do siebie i rzuciłem w ścianę wazonem który pierwszy wpadł w moje ręce. Później kolejne rzeczy....
Zrozumiałem że muszę wysłuchać tego co ma mi do powiedzenia Sara. Wyszedłem więc z pokoju i zbiegłem na dół gdzie siedziała zapłakana na kanapie.
-Sara...- usiadłem obok niej.
-Niall o nie tak jak myślisz..- szepnęła.
-Nie myśl że cię zdradziłam. Po prostu nie jestem pewna czy to ty jesteś ojcem dziecka bo może nim być każdy z moich byłych..- ciągnęła.
-Który to miesiąc?- zapytałem.
-3- odpowiedziała.
-No to pięknie... Przez 3 miesiące nie chciałaś mi o tym powiedzieć?-
-Niall bałam się że źle zareagujesz na tą wiadomość-
-Musimy zrobić test na ojcostwo- ciężko przełknąłem ślinę żeby wypowiedzieć ostatnie słowo.
                                                 ~Miesiąc później
-Są wyniki- westchnęła Kat i usiadła na kanapie. Usadowiliśmy się obok niej.
-Ojcem dziecka jest...- zawiesiła głos i otworzyła kopertę.
-Niall!- krzyknęła na co wszyscy zaczęli skakać ze szczęścia.
-Będę tatą!- podniosłem Sarę i zakręciłem tak jak w filmach.
-Widzisz.. Nie było co histeryzować- uśmiechnęła się i cmoknęła w usta.
-Mam nadzieję że o mnie też nie zapomnieliście- powiedziała oburzonym głosem Kate.
-O Zayniątku nie da się zapomnieć- zrobiłem głupią minę na co wszyscy wybuchli śmiechem.
----------------------------------------------------------------------
Dupny jak jasna cholera rozdział.. Nudny że zaraz hejo mnie szczeli.. I krótki że już mam swoją ulubioną siekierę w ręce. No i..  Klaudia zrobię to za ciebie i sama się zabiję.. Nie będziesz musiała brudzić swoich rączek..
Dobra idę teraz na blog Klaudi bo jeszcze kurwa mać nie zdążyłam przeczytać 31 rozdziału..
♥Stylesowa♥

43 komentarze:

  1. Nudny? On jest genialny! To napiecie gdy nie wiesz czy to jest jego dziecko!
    Kocham cię za to że zaczęłaś pisać<3
    Czekam na następny
    Kocham <33
    Mrs.Styles

    OdpowiedzUsuń
  2. No łzy mam w oczach :D
    Jejku skąd Ty czepiesz te pomysły?!
    Jesteś mega genialna :D
    Kocham <3
    Napisałabym więcej, ale idę jeść "Dewolaja" czy jakoś tak :P
    Buziaki :*
    Harry's wife :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dewolaj? Jest takie coś?
      Ha ha a pomysł wziął się stąd że ostatnio czytam same opowiadania o śmierci i płaczę jak najebana no i wpadł mi do główki taki pomysł na smutny rozdział.. No.. Nie ogarnięte to ale chyba da się coś zrozumieć.
      A teraz idę coś popisać.
      Kocham<33
      ♥Stylesowa♥

      Usuń
  3. Kurwa, jak Ty mogłaś mi to zrobić?!
    Zapłakana dzwonię do Ani, a ona kurwa nie odbiera!
    Jak zwykle!
    Odpadam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oł ale Niall jest przecież taki szczęśliwy z Sarą... Chyba nie chciałabyś niszczyć tak pięknego związku..

      Usuń
    2. Ale gdybyś wykorzystała mój pomysł z fałszowaniem wyników to potem pojawiłabym się ja i byłoby mu lepiej!!!!!!!!

      Usuń
    3. Jak nie mnie to Ciebie kosmity jedzą?
      Niall's wife :)

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Byłam w kościułku się wyspowiadać.. Ten pan u góry mi kazał tam iść.
      A teraz do rzeczy.
      Klaudia ale Sara już musi być w tym opowiadaniu! Ja już mam zaplanowane je do końca i nie przewiduje w nim Polki która nagle zjawiła się w ich życiu! Czy to tak trudno zrozumieć? ;P Przecież będziesz w innym opowiadaniu.
      ♥Stylesowa♥

      Usuń
    6. Dooobra...
      Wybaczam :D
      Ale nie wiem dlaczego czuję tak cholernie szczęśliwa dzisiaj!
      Dziś od nowa wieszałam plakat Nialla i muszę przyznać, że całkiem dobrze całuje :)
      O! Już wiem, dlaczego mam taki zajebisty humor!
      Dzisiaj przychodzi do mnie ciocia i wujek. Mieszkają w Anglii!!!!
      Wujek oglądał tamtą (tą z chłopcami) edycję w XFactorze! Ale mam podnietę!
      Masakra!
      Może mi coś przywieźli???
      No nie. Włącza się cholerna materialistka.
      Ania powiedziałaby tak:
      -No i wróciła moja Klaudia.
      Ale mi tego nie powie, bo mam na nią focha!
      Chociaż ona chyba nie zdaje sobie z tego sprawy, bo: "Tak to jest, kiedy ignorujesz ludzi, a oni nie zdają sobie z tego sprawy, bo ignorują Cię jako pierwsi." :D
      Nie zawracam sobie tym mojej pięknej (jaka ja skromna) łepetyny :)
      Kocham <333
      Niall's wife :)

      Usuń
    7. Noo nareszcie jakiś długi komentarzyk..
      Ale nie żartuj że masz wujka w Anglii!
      Uduszę i zakopię u mnie w ogrodzie tak żeby nikt nie znalazł twojego ciała!
      A właśnie.. Gdzie się podziała Ania? Bo ja już od 7 rano czekam na 19 rozdział i kurwa mnie hejo przed chwilą szczeliło!
      Ale zaraz znów mnie szczeli bo u ciebie też nie ma nexta! Normalnie zabić i zakopać!

      A ja nie zawracam sobie mojej brzydkiej łepetyny tym że kurwa mój telefon ciągle dzwoni bo moja kol. (której nie lubię) ciągle dzwoni albo pisze sms-y ,,Ola przyjdź do mnie! Będziemy się świetnie bawić!". Kurwa ona doprowadza mnie do szału..! Już wolę iść do Natki bo z nią mogę chociaż porządnie po przeklinać i pisać z Angeliką pierdoły!
      No tyle miałam po napisania w tym komentarzyku..
      Amen.
      Kocham <33
      ♥Stylesowa♥

      Usuń
    8. Nie tylko wujka, ale i ciocię, a mój tata jest chrzestnym ich córeczki, więc pewnie coś dostanę :P (egoistka ze mnie, nie?)
      Zaraz zabieram się za pisanie nexta u mnie. Ale się to fajnie pisze :D
      Nexta, nexta, nexta...
      A czyta jeszcze lepiej :D
      Coś mi dzisiaj odwala.
      Czuję się wspaniale, bo (nie!) moja kuzynka przyszła dzisiaj po mojego psa, a mi to odpowiada, bo nie ja z nim wychodzę. :D
      Dobra, dość.
      Brzuszek boli, bo mam do załatwienia pewną potrzebę fizjologiczną... :D
      Kocham <333
      Niall's wife :)

      Usuń
    9. No to pisz szybciej ten rozdział bo mnie szlak trafi!
      Ja chcę 33 rozdział (czy tam 32. Nie ważne!) Ja chcę nexta..
      (Masz racje.. Fajnie się to pisze. Nexta, nexta..) Dobra stwierdzam że mam zrytą psychikę no i ty zapewne też. A no i nie zapominając o Ani..
      A teraz stwierdzam że kończę ten komentarz ponieważ muszę napisać coś na moim blogu który nie jest udostępniony publicznie...
      Kocham <33
      ♥Stylesowa♥

      Usuń
    10. Plisss...
      Podaj mi adres, bo wykituję!
      Ja chcę wiedzieć coś o mnie i Niallu!
      P.S. Czy jak podam Ci linka do filmiku z Niallem to obiecasz, że nie nigdy nie powiesz, napiszesz, albo nie pomyślisz o Niallu, jako mężu, kochanku, itp.?
      Wiem, głupia jestem, ale to pod wpływem tego filmiku, bo śmieję się i już mnie brzuch boli :D
      I kompletnie zapomniałam o rozdziale :D
      Już piszę :)
      Kocham <333
      Niall's wife :)

      Usuń
    11. Ale ja nie dam rady! Ja kocham Nialla! On jest taki słodki! Ale postaram się o nim tak nie pisać.. Będzie to tylko w mojej głowie..
      No i.. dobra podam ale tylko tobie tego linka na twoim blogu... Jak już będziesz znać linka to wykasujesz ten komentarz bo nikt nie może wiedzieć jak na razie o tym blogu..
      ♥Stylesowa♥

      Usuń
    12. A teraz z innej beczki:
      Okłamałaś mnie!!!!!!
      Masz 10 lat!!!!
      Nie rozumiem, dlaczego?!
      Myślałaś, że się do Ciebie od tak zrażę?!
      Mnie wiek w Takich sprawach nie obchodzi!
      Wiele rzeczy mnie nie obchodzi, bo lubię całować plakat i gadać do poduszki- żyrafy (Niall kocha żyrafy :D)
      A wiesz, że skądś kojarzę Twoje nazwisko?
      W połączeniu z imieniem, oczywiście :)
      Może mieszkamy gdzieś obok i nawet nie zdajemy sobie z tego sprawy!?
      Czyli czwarta klasa, tak?
      Teraz idziesz, czy skończyłaś?
      Gubię się w datach, więc wiesz.
      Na szczęście ja nie kłamałam i mam 13 lat :) (6 dni przed Harrym 14 lat)
      Niall's wife :)

      Usuń
    13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    14. Masz rację bałam sie ze będziesz się śmiać i takie tam..
      Ale z tego co widzę w twoim profilu nie możemy mieszkać gdzieś obok siebie. Mieszkasz w województwie świętokrzyskim czyli nie możemy się zatem znać.
      No a teraz idę tworzyć.. ;P
      ♥Stylesowa♥

      Usuń
    15. Szkoda...
      A na którego bloga idziesz tworzyć?
      Niall's wife :)

      Usuń
    16. Wiesz właściwie sama nie wiem na którego.. A teraz pytanie..
      Czy ja się kurwa doczekam tego 32 rozdziału?!

      Usuń
    17. Nie, bo ciągle z Tobą nawijam... :D

      Usuń
    18. Proszę napisz ten 32 rozdział... Ja w tym czasie podroczę się z ojcem na skype.

      Usuń
    19. Jest we... Francji?
      Chyba o to mi chodziło. :)

      Usuń
    20. Nom jest we Francji.. Jak będą wracać przywiezie nutelle! Mniam!

      Usuń
    21. Ale mniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!
      Zazdroszczę...
      Ha!
      Potrafię się przyznać do tego, że jestem zazdrosna ;P

      Usuń
    22. heh kurde napisz coś dłuższego bo nie mam co robić a chętnie bym coś poczytała..

      Usuń
    23. Ojtam, ojtam. Nie chce mi się i też bym coś poczytała!
      A teraz przepraszam, idę pisać rozdział, bo mnie zabijesz :)

      Usuń
    24. No pewka że cię zabiję.. A później zakopię pod dużym dębem.

      Usuń
    25. Z mojego okna widać same wierzby, więc muszę liczyć na Twoją okolicę :)

      Usuń
    26. Matko zaraz spadnę z krzesła.. Kurwa nudna jak w krowiej dupie a do tego w TV nie ma żadnych kabaretów.. Why?!

      Usuń
    27. Nomć. :D Przesłuchaj: Joe Brooks- Superman :D
      Zajebiście śpiewa. No, przynajmniej dla mnie :) Wcześniej o nim nie słyszałam, dlaczego? I don't know :)

      Usuń
    28. Nom świetny głos ma gościówa

      Usuń
    29. No co What?!
      Mówię że ma świetny głos nie?

      Usuń
    30. Ale to gość, a nie gościówa!

      Usuń
    31. ale ja tak lubię mówić...
      A teraz dobranoc.. Wyłączam już lapka..
      Do jutra!

      Usuń
    32. Hej!
      Nudzi mi się..... A Tobie? Wchodzę na besty :)

      Usuń
    33. Mi nudzi mi się jak jasna cholera.. Ale jak na razie znalazłam sobie zajęcie.. ;P

      Usuń
    34. Jest 02:39, a ja siedzę na kompie, bo Niall robił twitcama. :( Dlaczego smutna mina? Bo nie zdążyłam!!!!!
      Ale na YT obejrzałam i... Jaki on jest zajebisty, ale założył luźną koszulkę, a tego nie lubię :)

      Usuń
  4. Jep.. Świetny rozdział! Dawaj następny ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam imię Harry! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń